torstai 10. huhtikuuta 2014

Faktat tiskiin


Ajattelin kertoilla teille ihanaisille nyt muutamia faktoja itsestäni...

1. Pelkään tosi monia asioita, kuten pimeää, hämähäkkejä, käärmeitä, kastematoja ja noh, ylipäänsä kaikkia ötököitä ja sen sellaisia ällöjä limaisia juttuja.

2. Olen ihan hulluna Gossip Girliin, nimesin Charlesinkin yhden sarjan hahmon mukaan. Kun Gossip loppui, tuntui kuin yksi aikakausi elämässä ollut ohi.

3. Olen ihan kauhea haaveilija! Aina mielessä jokin uusi toteutettava idea. Kuljen aina vähän pää pilvissä ja teen töitä joka päivä, jotta unelmani toteutuisi. Mielestäni hulluimpiakin haaveita tulisi tavoitella.


4. Olen hyvin sponttaani ihminen! Kun saan idean toteutan sen yleensä heti. Jos kaverit pyytää minua jonnekkin, lähden yleensä sen kummempia miettimisiä.

5. Rakastan niin mietelauseita! Niistä saa niin energiaa ja uusia näkökulmia elämään. Rakastan myös laulujen sanoja. Kuuntelen aina sanat hyvin tarkkaan.

6. Rakastan myös kaikkea makeaa. Olen oikea makeapossu, ostan melkein päivittäin karkkia ja syön sitä milloin iloon ja milloin taas suruun. Herkuttelusta tulee vain niin onnelliseksi, joten miksi kieltäisin sen itseltäni?

7. En päästä helpolla ihmisiä lähelleni. Pari kertaa olen tehnyt sen virheen, että luottanut toiseen ihan sokeasti, joten nykyään en luota helpolla keneenkään.


8. En usko katumiseen. Uskon että kaikella on tarkoituksensa, joten miksi katua asioita, jotka on joskus tuntunut oikealta?

9.  Aina kotoa lähteässäni tarkistan joku miljoona kertaa ulko-oven, suoristusraudan ja lieden. Ikinä ei mikään ole ollut päällä, mutta silti joka aamu tarkistan asian moneen kertaan.

10. Vaikka olenkin tuollainen tarkistelija, niin pari kertaa ulko-ovi on jäänyt useiksi tunneiksi auki kun olen ollut kotona! Hupsistakeikkaa! Ihme ettei kukaan ole koskaan tullut sisään.

Löytyikös jotain samankaltaisuuksia? :)

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!<3