maanantai 5. toukokuuta 2014

Breakfast time


Eilen vietimme kaverini kanssa (taas vaihteeksi) brunssia. Nukuin koko viikonlopun tosi huonosti ja ihan liian vähän, joten oli ihanaa aloittaa aamu rauhallisissa merkeissä. Menin kaverini luokse heti kymmeneltä ja aloimme valmistaa brunssia. Brunssi oli onneksi melko nopeasti valmiina, joten pääsimme nopeasti syömään ja juttelemaan.



Pakko sanoa, että olen niin onnellinen siitä, millaisia ystäviä olen saanut ympärilleni. Ihanaa kun on ihmisiä, joiden kanssa voi olla täysin oma itsensä ja jotka ymmärtävät jo puolesta sanasta mitä ajattelet. Joskus lukio aikana liikuin hetken porukassa, jossa ei voinut yhtään olla oma itsensä. Porukassa oli paljon selän takana puhumista ja arvostelua, joten olin niin onnellinen kun laitoin välit poikki näihin ihmisiin. Sen jälkeen olen oppinut ainakin arvostamaan ihmisiä, joiden kanssa voin olla oma itseni. Olen sitä mieltä, että itseään ei saa koskaan muuttaa muiden painostuksesta. Et ole ikinä täydellinen paitsi kun olet täysin oma itsesi. Niin ihminen on mielestäni paras jos jollekkin se ei kelpaa, ei sitten tarvitse kelvatakkaan.




En voi yhtään ymmärtää ihmisiä, jotka esittävät kaveriasi mutta todellisuudessa puhuvat selkäsi takana. Tuntuu että heillä on vain heikko itsetunto ja he yrittävät pönkittää sitä haukkumalla muita. Itse olen aika suorasananen ja jos jokin ärsyttää voin sanoa sen päin naamaa. Olen vain niin tyytyväinen kun myös kaverini ovat sellaisia, jotka sanovat suoraan kun jokin ärsyttää.



Brunssistamme aloin kirjoittamaan, mutta jotenkin päädyin vähän eri aiheeseen. Eli joka tapauksessa oli ihana brunssi, hyvää seuraa ja ihana tapa viettää sunnuntaita.

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!<3