keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Puolessa välissä viikkoa

Nyt mennään jo puolessa välissä viikkoa! Viikonloppu meni ihan hujauksessa ohi, sillä oli työpaikan pikkujoulut. Lähdimme päivällä kohti Helsinkiä ja voi jumpe, mikä pakkauskriisi oli ennen sitä! Heitin kiireellä laukkuun vain kaikkea mahdollista, mitä saatan tarvita. Hotellilla sitten sai ihmetellä, että mitä ihmettä taas sieltä laukusta löytyy.

Yövyimme Ruoholahdessa Radisson Blu-hotellissa. Hotelli oli mielestäni ihan siisti ja voisin hyvin mennä sinne uudelleenkin yöksi. Päästyämme hotellille aloimme laittautumaan. Laittautumisen jälkeen lähdimme taksilla kohti Lauttasaarta, jossa juhlapaikkamme sijaitsi. Juhlapaikkana oli Blue Peter- ravintola. Siellä oli tarjolla kaksi buffettia eli alkuruoalle sekä pääruoalle ja lisäksi oli vielä jälkiruokaa. Tuolla oli niin hyvää ruokaa! Alkuruokana oli muun muassa kana-ceasar salaattia sekä limellä maustettua graavilohta. Pääruokana taas oli muun muassa naudan pihvejä sekä vuohenjuustolla kuorutettuja kasviksia. Jälkiruoaksi oli passion-juustokakkua!

Juhlatilaisuuden jälkeen lähdimme kohti jatkopaikkaamme Le Bonk:ia. Pääsimme siellä onneksi jonon ohi, joten ei tarvinnut palella kylmässä. Baarissa alkoi tekemään niin mieli jäätelöä, joten lopuksi lähdimme mäkkärin kautta hotellille.

Seuraavana aamuna oli hieman tuskaa herätä, sillä edellisenä yönä oli tullut nukuttua kolme tuntia. Onneksi hyvä aamiainen pelasti ja päivä lähti edes jotenkuten käyntiin. Koko sunnuntai silti sujui niin koomassa. Kotiin päästyäni lähdin vielä käymään porukoillani isäinpäivän kunniaksi. Illalla kun vihdoin pääsi kaatumaan sänkyyn, ei mennyt kuin muutama minuutti ja uni oli silmässä.

Tämä koko viikko on kulunut hieman väsyneissä merkeissä. Eilen vielä olin pitämässä abi-infoa ja koko ajan oli olo, ettei jaksa hymyillä tai olla pirteä. Onneksi kahvin sekä kofeinitablettejen avulla selvisin siitäkin päivästä. Tänään olin heti aamulla Charlesin kanssa lääkärissä ja selvisi, että pikkuisella on silmätulehdus. Onneksi nyt sain lääkkeet ja Charles toivottavasti parantuu pian.

Tänään vielä menen illaksi töihin, mutta onneksi loppuviikko on vapaata. Perjantaina on myös synttärini ja en ole vielä ehtinyt yhtään suunnitella niiden juhlistamista! Jäiks, saa nähdä mitä keksinkään!

1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

1. Kiitos Jasmin!<3 Ja tuo oli kyllä niin kiva reissu:)

2. Apua en tiedä mitä olen kännykällä säheltänyt kun onnistuin poistamaan kommenttisi:((

2. Tuo sun musta mekko (oletan että se on mekko?) näyttää upealta! Kuuluuko tuo vyö siihen vai onko se erikseen? :)

1. Kiitos paljon!<3 Ja siis on se mekko ja siihen kuuluisi oikeasti sellainen kokonaan hopeinen vyö, mutta onnistuin hajottamaan sen, joten ostin siihen tuon vyön Lindexiltä:)

3. Oot kyllä ollu super kauiina <3 Mäki haluun viettämään pikkujouluja :D

1. Kiitti!<3 Tässä on kuule vielä ties kuinka paljon aikaa viettää pikkujouluja :D