sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Perfect Sunday


Tänään olen vihdoin ja viimein saanut viettää juuri sellaisen sunnuntain, mistä pidän eniten. Lähiaikoina kaikki sunnuntait ovat kuluneet panikoidessa koulutehtävien kanssa. Jokaisena sunnuntaina on ollut vähintään kahden tehtävän palautukset, joten päivät ovat kuluneet niiden parissa. Onneksi tänään sunnuntai kului hieman eri merkeissä.




Aamulla sain nukkua pitkään, kunnes heräsin johonkin pirun viestiin. Ärsytti niin! Juuri oli joku ihana uni kesken ja sitten alkoi kännykkä piippaamaan. En saanut enää unta, joten nousin ja menin tekemään aamiaista ja katsomaan hömppäleffaa.



Heräiltyäni pari tuntia, lähdimme käymään porukoillani. Siellä oli myös siskoni koira, joten Charles sai riehuttaa itseään oikein kunnolla. Siellä tuli vietettyä aikaa rupatellen ja syöden.




Kotiin päästyä menin hetkeksi nukkumaan. Yhtäkkiä vain tuli niin kauhea väsymys. Olen koko viikon ollut hieman väsynyt sen jälkeen, kun tiistaina pidin sellaisen päivän, etten tehnyt mitään. Oli muuten todella hankalaa olla päivä tekemättä mitään. Seuraavana päivänä tajusinkin kuinka väsynyt olen ollut. Olen jo pitkän aikaa tehnyt vain koko ajan jotain, enkä ole edes kuunnellut omaa kroppaa sen uupumuksesta.




Välillä vain tarvitsee tällaisia rauhallisia päiviä sekä kokonaisia rauhallisia viikkoja. Nyt odottelen vielä pizzaa uunista ja syömisen jälkeen kutsuukin sänky. Olen ollut viimeksi koululla viikko sitten ja nyt jo hieman odotan sinne menoa. Olenkin jo ihan innoissani huomisesta, joten parempi mennä vain ajoissa nukkumaan.


12 kommenttia:

  1. Oot kyllä niin upea nainen <3 Todella kauniita asukuvia.
    Kiitos Sofia sun tuesta ja sanoista.Ne merkitsi minulle paljon. <3

    VastaaPoista
  2. Oi kun kiva ja kaunis kokonaisuus, säteilet oikein :)

    VastaaPoista
  3. Mistä toi sun mekko/paita on ostettu? :)

    VastaaPoista
  4. Ihana asu taas kerran! Mun mielestä ne sun asukooste -postaukset on ollut kivoja, voisitko tehdä lisää sellaisia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Sellainen postaus on itseasiassa jo luonnoksissa ja ajattelin julkaista sen vielä tänään:D

      Poista
  5. ihania asukuvia ja herkullisen näköisiä leivonnaisia! :)<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!<3