sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Women´s Day 08032015


Toivottavasti teillä on ollut hyvä ja ihana naistenpäivä! Itse heräsin tänään yhdeksän jälkeen ja aloin valmistelemaan aamiaista. Söin aamiaisen kaikessa rauhassa ja samalla katselin kaikkia tv-sarjoja. Syötyäni aloin laittautumaan, sillä lähdin päivällä töihin.



Ennen töitä ehdin silti puuhailemaan vähän kaikkea, kuten laitoin persiljaa, basilikaa ja ruohosipulia kasvamaan. Saa nähdä kasvaako ne ollenkaan, sillä viime vuonna ne kuolivat melkein heti kun jotain vihreetä alkoi näkymään. Olen maailman huonoin kaikkien kasvien kanssa, olen saanut jopa kaktuksen kuolemaan, vaikka sen pitäisi olla niin helppo kasvi.


Joka tapauksessa töiden jälkeen oli aika syömiselle. Näin naistenpäivän kunniaksi ruoaksi oli tortilloja ja jälkkäriksi erilaisia karkkeja. Olen niin sokerihiiri, joten ihan unelma tapa viettää naistenpäivää. Hyviä herkkuja+ hyvä leffa+ hyvää seuraa, mitä muuta voisi nainen toivoa?




Olen sitä mieltä, ettei täydelliseen naistenpäivään tarvita tuhatta ruusua ja isoa timanttikorua. Pääasia on että tekee silloin asioita, mistä juuri itse nauttii.

14 kommenttia:

  1. Oi, näyttää ja kuulostaa onnistuneelta sun naistenpäivä! :) Noi karkit <3 Mitä muuta sitä tosiaan tarviikaan, kun on herkkuja, hyvää seuraa ja mahtava leffa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih oli kyllä onnistunut päivä:) Eipä onnistuneeseen päivään loppujen lopuksi paljon asioita vaadita:)

      Poista
  2. Olen sun kanssa samaa mieltä. Tä tais olla eka kerta kun sain mieheltäni naistenpäivän kunniaksi kukkasia ja aloin heti murehtimaan mihin muuhun sen rahan olisi voinut fiksusti käyttää.Mäkin olen yrittänyt kasvattaa yrittejä mutta myös huonolla menestyksellä.Ihania kuvia oot taas ottanut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ei sellaista saa murehtia kun se raha on jo käytetty:) Parempi siis vain nauttia kukista!:)

      Poista
  3. Ihana postaus! <3 tosi söpösti noi namit esillä! Ja oon samaa mieltä, ei naistenpäivänä tarvii mitään kummempaa kohtelua! Mä lakkasin kynnet ja kävin kaverin kanssa salilla eikä harmita yhtään ettei timantteja sadellut syliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Sun naistenpäivän tekemiset kuulostaa kivoilta:))

      Poista
  4. Äääks, nuo karkkimaljat! Mun on PAKKO toteuttaa tuo idea :D jäin just tänään olevinaan herkkulakkoon, mutta tuo on paras herkkuidea pitkään aikaan. Miten kivaa olisikin tuollaisista herkutella! Täällä on toinen sokerihiiri, kuten varmaan tästä kommentista tuli hyvin ilmi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toteuta ihmeessä!:) Ja tsemppiä hurjasti herkkulakkoon:)

      Poista
  5. Ihania kuvia! Muutenkin kuulosti todella kivalta tuo sinun naistenpäiväsi! :)

    VastaaPoista
  6. Voi että, sulla on kyllä niin ihana blogi, että jään seurailemaan:]<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja tervetuloa seurailemaan<3

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3