lauantai 23. toukokuuta 2015

Rennoissa merkeissä käynnistynyt viikonloppu

Eilen perjantain ja melko rankan opiskeluviikon kunniaksi, päivä alkoi herkullisella aamiaisella. Menin hyvän kaverini kanssa aamiaiselle hotelliin. Hotellien aamiaiset ovat jotain niin parhautta. Lisäksi oli niin ihanaa aloittaa päivä rennosti syöden ja jutustellen.


Aamiaisen jälkeen menimme hetkeksi istuskelemaan puistoon sekä ottamaan kuvia. Eilen oli niin ihana auringon paiste! Eilen oli myös vuoden eka päivä kun lähdin jo aamulla liikkeelle ilman kevättakkia.



  
Eilen päivä kului muuten tosi rennoissa merkeissä. Olin ihan poikki viikon urakoinnista. Päätin siis vain lepäillä koko päivän ja ottaa rennosti. Välillä silti on vain päiviä, jolloin ei jaksa tehdä mitään fiksua. Mielestäni tällaiset päivät ovat erityisen tärkeitä. Ei siitäkään mitään pidemmän päälle tule, että paahtaa täysillä päivästä toiseen.




Viikonloppuna on tiedossa kaikkea kivaa. Olen nyt matkalla Helsinkiin, tarkoituksena osallistua huomiseen Naisten kymppiin. Olen ihan täpinöissäni, sillä useana vuonna olen sinne halunnut ja vihdoin ja viimein pääsen mukaan.

Mutta nyt laitan tabletin pois, sillä alkaa hieman ärsyttämään tämä takkuileva netti... Oikein ihanaa viikonloppua teille! Pitäkää kiva ja rentouttava viikonloppu<3

8 kommenttia:

  1. Oi kun kiva paita. Sopii sulle hyvin. Kaunis kokonaisuus muutenkin!

    Hyvää sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 Toivottavasti sullakin on ollut kiva sunnuntai:))

      Poista
  2. ÄÄÄäh mä haluun tuon letun mun lautaselle. :) Ihanan pirteän vätinen toppi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedät siis mitä kannattaa kokkailla joku päivä:D Kiitos:))

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3