torstai 4. kesäkuuta 2015

Tunnolliset sairastaa lomilla...

Nämä asukuvat on tullut kuvattua jo toukokuussa kun oli kunnon hellepäivä. Tällä hetkellä ei oikein asukuvia voi ottaa, sillä olen hieman kipeänä. Punainen nenä ei ole mikään lempiasusteeni. Olin tiistaina rikkomassa rajoja sekä seikkailemassa Flowparkissa Turussa ja sen jälkeen kurkkuni oli ihan älyttömän kipeä. Se taisi tulla kipeäksi siitä, kun huusin välillä henkeni edestä! En tajua miten ne pikkulapset pystyivät menemään yläilmoissa niin rohkeasti. Flowpark oli kyllä niin upea kokemus, vaikkakin välillä pelotti aikalailla.




 Joka tapauksessa eilen illalla olin vielä kipeämpi ja tänään on ollut kunnon kipeys olo. En edes saanut nukuttua kunnolla viime yönä, sillä koko ajan oli olo, etten saa henkeä. Mikään asento ei ollut hyvä ja lisäksi koko ajan oli liian kylmä. Lopulta sain unta vasta joskus yhden-kahden aikaan, mikä on siis ihan liian myöhään minulle.




Olen kyllä tunnollinen opiskelija sekä työntekijä kun sairastan aina silloin, kun on loma tai vapaapäivä. Olisi niin ihanaa tehdä vapaapäivinä jotain muutakin kuin ottaa vain rennosti. Huomenna olisi silti tarkoitus selvitä töihin (ja veikkaan että tuurillani huomenna on kunnon hellepäivä). Tänään täytyy vielä koittaa kaikki keinot nopeaan paranemiseen! Kävin eilen keräilemässä nokkosia, sillä luin niiden olevan ihan super terveellisiä. Keitin eilen nokkosteetä ja tällä hetkellä kyseistä teetä on hautumassa.


Mutta nyt käyn hakemassa teekupin ja kääriydyn peiton alle!<3

4 kommenttia:

  1. Voi että, harmi että olet kipeänä. :( Minulla oli pitkään myös niin, että olin kipeänä aina juuri lomalla/vapaapäivinä ja kyllähän se turhautti, sillä vaikka en tietenkään haluaisi olla töistä pois, niin ei sekään ole kiva jos vapaapäivät menee sitten sairastellessa. Mutta paranemisia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on totta että sairastelu vapaalla on niin turhauttavaa:/ Töistäkään ei haluaisi olla pois, mutta vapaapäivinä olisi kiva tehdä muutakin kun niistellä peiton alla:/ Kiitos<3

      Poista
  2. Aivan ihanat asukuvat :) kauniit poset ja mieletön paikka <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!<3