perjantai 28. elokuuta 2015

Päivän shoppailureissu Helsinkiin


Viime viikon torstaina lähdin käymään isosiskoni kanssa Helsingissä. Saavuimme Helsinkiin kymmenen aikaan ja menimme samantien aamiaiselle. Reissuseurana olen hyvää seuraa niin kauan kun maha on täynnä, joten siksi täytyi päästä heti aamiaiselle, etten tule kiukkuiseksi. Veikkaan silti etten ole ainut ihminen, joka muuttuu kunnon kiukuttelijaksi kun on nälkä.




Ennen reissua olin soittanut jo etukäteen Louis Vuittonille, sillä viime syksynä ostamani lompakko oli alkanut hajoamaan. Lompakko lähetettiin huoltoon ja saan sen noin kuuden viikon päästä takaisin. Toinen hoidettava asia Vuittonilla oli nimikirjainten laittaminen Speedy-laukkuuni. Pakko silti tunnustaa ettei liikkeestä tullut lähdettyä tyhjin käsin. Ajattelin silti esitellä pikkuostokseni ihan omassa postauksessaan. 



Louis Vuittonin jälkeen lähdimme lounastamaan. Valitsin lounaaksi kanahampurilaisen. Annos oli juuri täydellisen kokoinen, sillä ei ainakaan jäänyt nälkä. Ruokailun jälkeen jaksoi taas kierrellä kauppoja. Minua silti harmitti ihan älyttömästi se, että kaikki kaupat olivat täynnä syksyn vaatteita. Ulkona paistoi aurinko täydeltä taivaalta, mutta kaupoissa kesäfiilis oli ihan poissa. Koitin etsiä Blockfesteille uusia vaatteita ja lopulta löysin syksyn keskeltä yhden topin, joka sopi täydellisesti festareille. 




Vaikka itse en löytänyt paljon mitään uusia vaatteita, niin siskoni taas löysi vaikka mitä vaatekaapin täytettä. Yleensä hän joutuu rauhoittelemaan minua ostoksilla ollessamme, mutta tällä kertaa roolit meni toistepäin. Kerrankin minä olin se, joka koitti sanoa ettei kaikkea tarvitse ostaa ja kerrankin minä olin se jolla ei kuluneet kaikki rahat kauppojen kassalippaaseen. Hyvä silti vaihdella välillä rooleja. Varsinkin kun toinen on nyt juossut perässäni useita vuosia ja koittanut hillitä ostohimoani kun olen juossut uusien vaatteiden perässä shoppailuhullunkiilto silmissä.


Helsinki on vaan niin ihana kaupunki varsinkin kesäisin, että oli niin ihanaa päästä taas käymään siellä<3

6 kommenttia:

  1. Mitä ostit Louis Vuittonilta?:)

    VastaaPoista
  2. Mun niin tarvis päästä hesaan shoppailemaan ja nyt olis paras aika, kun kaikki syys uutuudet on tullu kauppoihin. En kuitenkaan pysty tässä elämän tilanteessa matkustamaan yksin vaan tarvitsen jonkun ystävän joka pitää minusta huolen. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti saisit jonkun mukaasi niin pääsisit käymään Helsingissä<3 Paljon voimia sinulle<3

      Poista
  3. Et ole ainoa jolla on nälkäkiukku. Vaikka muuten olisi kiltti, niin nälkä tuo ne pahimmat puolet esiin. :D

    Tuo on totta. Syksyn mallistot tulevat jo liikkeisiin kun itse vasta alkaa viettämään sitä kesää. Tosi vaikea välillä suhtautua siihen syksyyn, varsinkin jos se alkaa silloin, kun itsellä on kesäloma. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla etten ole ainut nälkäkiukkuilija:D Ja mikään ei ole ärsyttävämpää kun katsoa syksyn vaatteita kun itse viettää kesälomaa://

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3