perjantai 11. syyskuuta 2015

Fridayyy


Ihanaa perjantaita sekä alkavaa viikonloppua kaikille!

Olen pitkästä aikaa viettänyt vapaapäivää. Päivä on kulunut suursiivousta tehden. Olen käynyt kaikki kaapit läpi ja järjestänyt ne. Kävin ostamassa uusia koreja, jotta saan tavarat järjestykseen kaapeissa. Järjestyksen pitäminen huomattavasti helpottuu jos tavaroilla on omat paikkansa. Kaappeja siivotessa oli kiva taas tehdä kunnon kaappilöytöjä. Löysin Stockmannin muovipussista uuden hintalapullisen takin. Olin unohtanut tyystin koko takin olemassaolon. Kappien kätköistä löytyvät yllätykset on ihan parhaita!


Siivoilun lisäksi olen tänään juonut monta litraa teetä. Mikään ei ole ihanempaa kuin kuppi höyryävää teetä. Yksi parhaimpia tapoja rentoutua. Aina kun minulla on vapaapäivä, juon erityisen paljon teetä. Silloin on kiva juoda kaikkia eri makuja. Lisäksi minulla on vielä paha tapa, että tykkään aina juoda eri kupista. Tänään kuppeja onkin kertynyt melko sievoinen vuori.


Tänään ostin  aivan ihanan värisiä ruusuja (eli ylläripylläri pinkkejä). Joskus on vain niin ihanaa hemmotella itseään kukkasilla. Eikä nyt aina edes tarvitse olla mitään erityisempää syytä siihen, että haluaa ostaa kotiin kukkasia. Ne tuovat mukanaan niin paljon iloa eli mitä sitä niin miettimään syytä kukkien ostolle?



Viikonloppuna aika tulee hurahtamaan töissä. Lisäksi huomenna illalla olen pyytänyt vieraita ja huomenna myös pikku Charles täyttää vuosia! Sellaisissa tunnelmissa siis hurahtaa tämä viikonloppu.


4 kommenttia:

  1. Mäkin pidin torstain vapaapäivän kunniaksi kunnon suursiivouksen, ja kaapeista tuli tehtyä vaikka mitä löytöjä :D Pinkit ruusut on aivan ihania<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa jos säkin teit kaapista löytöjä:)) Ne on kyllä niin ihania<3

      Poista
  2. Ihana takki! :-) Mäkin olen alkanut juoda teetä nyt ilmojen viilentyessä, parhautta <3

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Tee sopii niin hyvin viileisiin syysiltoihin<3

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3