tiistai 1. syyskuuta 2015

Venetsialaiset


Ihan aluksi oikein ihanaa syyskuuta!<3 

Viikonloppu hurahti rennoissa tunnelmissa mökkeilessä sekä venetsialaisia viettäessä. Pakkasimme perjantaina kimpsut ja kampsut mukaan ja lähdimme viettämään viikonloppua mökille. Tällainen viikonloppu tuli enemmän kuin tarpeeseen, sillä olin ihan uuvuksissa.



Mökillä ei tullut tehtyä mitään sen erikoisempaa. Lauantaina kävimme markkinoilla, mihin Charleskin pääsi mukaan. Muuten aika kului paljuillen, veneillen  sekä muuten vain oleskellen. Lauantaina juhlittiin myös venetsialaisia eli kesäkauden päättäjäisiä. Mikäli olen oikein ymmärtänyt ei kaikkialla Suomessa juhlita venetsialaisia? Joka tapauksessa tuo on mökkeilykauden sekä veneilykauden päätösjuhla. Yleensä tuota juhlaa vietetään juurikin mökillä.Itse olen viettänyt useimmiten venetsialaiset juuri mökillä ja yleensä meillä on ollut tapana yhdistää siihen myös rapujuhlat.




Lauantaina illan hämärtyessä ammuimme myös raketteja, mutta niistä otetut kuvat eivät ihan onnistuneet. Ilotulitteisiin liittyen on pakko kertoa yksi kummastusta aiheuttanut tunnustus. Nimittäin en ole ikinä ampunut/sytyttänyt yhtään rakettia. Olen aina tyytynyt korkeintaan tähtisädetikkuihin ja niihinkin melko varovasti.



Ihanan viikonlopun jälkeen tein vielä sunnuntaina kotona jalkahoidon, kasvohoidon ja laitoin hiuksille hiusnaamion. En edes muista koska olen viimeksi pitänyt tuollaisen hemmotteluillan. Rentouttava ja kiva viikonloppu siis myös päättyi mitä parhaimmalla tavalla.

4 kommenttia:

  1. Ihanan rentouttavat kuvat :) Mäkin pysyn pelkissä sädetikkuissa ja olen antanut "hurjapäiden" leikkiä isommilla tykeillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Ihana kuulla että joku muukin on tällainen tähtisädetikuissa pysyvä:D

      Poista
  2. Kuulostaapas huikeelta teijän viikonloppu ja ihania kuvia! :)

    http://satueventyr.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!<3