maanantai 21. joulukuuta 2015

Viimeaikojen ostoksia


Viimeaikoina olen ostellut jatkuvasti kaikkea. Olen tilaillut netistä kaikkea pientä (ja vähän isompaakin). Sitten tulikin postin lakko ja tällä hetkellä minulla on vielä 16 pakettia hukassa. Näissä paketeissa olisi ollut kaikkea jouluksi, mutta ehkä ne saapuvat perille seuraavaksi jouluksi.

Kuvailin muutamia ostoksiani. Kaikkea en millään jaksanut kuvailla, sillä monet jutut otan vain suoraan käyttöön ja kuvailu unohtuu kokonaan. Tänään vielä ostosvuoreni kasvoi, sillä toteutimme perinteisen "iskä ja tytöt-jouluretken" Ikeaan ja Stockmannille. Ikeasta tarkoituksena oli ostaa vain yksi kehys ja vähän kynttilöitä, mutta lopulta lähdin sieltä kärry täynnä tavaraa. Mutta nyt niihin ostoksiin jotka olen ehtinyt kuvata:

Nilkkurit, Marc O´Polo

Hattu, H&M

 Korolliset nilkkurit, Furla

 Joulupaidat (olen ihan hulluna joulupaitoihin!!) H&M ja Kappahl

Nilkkurit, H&M

 Uutta kosmetiikkaa (huulilakka, luomivärejä ja korostusväri), Lancome, Maybelline ja Chanel

Mitäs pidätte ostoksista tai ylipäänsä tällaisista postauksista?

4 kommenttia:

  1. Vau kuinka hienot nuo Furlan nilkkurit! :)

    Ps. käy liittymässä Facebookissa tämmöseen ryhmään jos kiinnostaa https://www.facebook.com/groups/1480775218831688/?fref=ts :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Käyn katsomassa tuon ryhmän:))

      Poista
  2. Eikääää toi pingviinijoulupaita!! Aivan ihana, haluun kans :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule se on H&M:ltä eli eikun ostamaan vaan:D

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3