keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Life is short! Buy the Bag!


Oops I did it again...  Muutama viikko sitten kirjottelin tänne uusista laukkuhankinnoista. Silloin myös kerroin ettei Longchampeille ole tässä talossa tilaa ennen uutta laukkutelinettä. Juttu nyt menikin niin, että olin ostamassa jo laukkutelinettä, muttei se ollut hyvä. Ei mennyt kuin muutama päivä ja sain viestin, että tilaamani laukku on saapunut. Tässä kohtaa koko himskatin teline unohtui täysin ja lähdin liikkeeseen, johon olin tilannut laukun. 


Laukku oli vain sellainen, että pakko saada! Olin jo aiemmin katsonut sitä Longchampin sivuilla, mutta sitä ei pystytty lähettämään Suomeen. Onneksi sain tilattua sen liikkeen kautta itselleni. 

Mutta katsokaa nyt tätä ihanuutta!


Laukussa on kaikkia ihania fraaseja. Tuo "check" -merkki on pinssi, eli sitä voi siirtää aina fiiliksen mukaan. 


Laukussa on lisäksi kultaisia yksityiskohtia. Sopii mielestäni todella hyvin hentoon vaaleanpunaiseen laukkuun. 


Olen niin onnellinen ja tyytyväinen tästä uudesta laukusta! Onneksi sain sen, vaikka josain kohtaa ehti tuntua siltä, että nyt meni täydellinen kesälaukku sivusuun. Tämän laukun jälkeen, loppui laukkujen ostaminen oikeasti siksi aikaa, kunnes löydän uuden laukkupuun! Tai kunnes löydän taas niin täydellisen yksilön, etten voi olla ostamatta sitä.


6 kommenttia:

  1. Tota mäkin oon kattonu, se on todella sievä! <3

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihana laukku! ♥ Tosi kivoja noi fraasit tossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 ja tykkään ite noista fraaseista ihan älyttömästi:)

      Poista
  3. Ääää ihana, ihana, ihana! Itsekin katselin tätä, ei ole ihan mun mallia, mutta tuo tekstiosio on sievä :) Olitko se muuten sinä joka kyseli tästä Laatulaukkuforumilla? Vai kuvittelenko nyt taas omia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti<3 En ollut minä, joka kyselin:) En tajua miten multa on mennyt ohi koko juttu, että joku on kysellyt tuosta laukusta siellä! :o

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3