perjantai 17. kesäkuuta 2016

Miksi tekisi muuta kun voi mökkeillä?


Jo pari viikkoa sitten, tuli vietettyä kesän ensimmäinen mökkiviikonloppu. Jännä ajatella kuinka nuorempana kaikki kesät kuluivat mökkeilessä veden äärellä ja nykyään mökille pääseminen on ihan juhlaa! Arkisesta ja joka kesäisestä asiasta tulikin harvinaisempaa. Työni on sellainen, että harvemmin minulla on vapaita viikonloppuja. Helposti voi käydä niin, että olen viikon vapaalla ja viikonlopun töissä. Vaikka työni on kivaa, on tämä asia todella ärsyttävää välillä. Tai lähinnä usein harmittaa se, että viikonlopuiksi kaverit ehdottelee kaikkea ja vastauksena he saavat "olen töissä". 




Olen silti tyytyväinen että mökkeily onnistui vihdoin. Juhannuksena olisi taas tiedossa mökkeilyä. Oikeastaan en edes osaa kuvitella mitää muunlaista juhannuksen viettotapaa. Juhannukseen vaan kuuluu mökkeily samalla tavalla kun jäätelöön kuuluu strösselit.





Postauksessa on  kuvien kautta esitetty tunnelmia mökkiviikonlopusta. Ihana huomata kuinka tuollainen viikonloppu voi rentouttaa ihan älyttömästi. Voi hetkeksi unohtaa kaikki hoidettavat asiat ja muut asiat, joita pitäisi mukamas niin miettiä. Jotkut kaipaa irtiotoiksi viikon rantalomaa rannalla maaten ja rihkamakaupoissa juosten. Minulle taas irtiottona toimii viikonloppu poissa kotoa veden äärellä. Suomessa kesä on niin kaunista aikaa, että siitä täytyy ottaa kaikki ilo irti!


4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!<3