maanantai 11. heinäkuuta 2016

Kuulumisia pitkästä aikaa


Kesällä aika on kulunut ihan älyttömän nopeasti. Menisipä aika yhtä nopeasti syksyisin ja talvisin opiskelujen parissa. Joka tapauksessa kesällä on ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä. Heinäkuussa olen ollut melko vähän töissä, joten olen ehtinyt tekemään kaikkea kivaa. Aikaa on tullut vietettyä muun muassa kavereiden kanssa roadtripillä, iltaisin terasseilla tai syömässä, piknikeillä ja pyöräilessä. On ollut ihanaa tehdä kaikkia kivoja juttuja ja nähdä paljon kavereita. 




Tämä viikko menee Pori Jazzien hulinoissa ja loppuviikosta lähdenkin Latviaan. Olen ajatellut laittavani ajastettuja postauksia, sillä luonnoksissa on tällä hetkellä ainakin kymmenen postausta odottamassa julkaisuaan. Näissä postauksissa on juttuja kaikista näistä heinäkuussa tapahtuneista asioista.

Viime viikolla vihdoin ja viimein pitkän pohdinnan jälkeen, kävin ostamassa uuden kameran. Vielä en ole ehtinyt kauheasti tutustumaan uuteen kameraani, mutta odotan innolla että pääsen kuvailemaan sillä. Ostin pitkän harkinnan jälkeen minijärkkärin, sillä usein kamera jää kotiin vain siksi, että se on liian iso mukana kannettavaksi. Täytyykin esitellä uusi kamerani täällä piakkoin!





Mitäs sitten muuta? Ainakin pitäisi vielä yksi kouluhomma hoitaa tällä viikolla. Olen jo nyt päättänyt että elokuussa en uhraa ajatustakaan opinnoille. Kesän alussa ajattelin etten opiskelisi yhtään, mutta jotenkin on tosi vaikeaa olla opiskelematta. Olen tottunut siihen että myös kesäisin tulee tehtyä opintoja, joten en osannut olla tekemättä niitä tänäkään kesänä.

Huh! Nyt kyllä on tapahtunut niin paljon erilaisia juttuja, että olen jo ihan täpinöissäni, että pääsen julkaisemaan niitä tuolta luonnoksista. Kesällä tulee otettua paljon kuvia eli ainakin kuvamateriaalia löytyy! Nyt varsinkin on kuvausinnostus taas ihan täyslukemissa uuden kameran myötä. 



6 kommenttia:

  1. Ihana mekko ja kauniita kuvia! <3 Haluisin itsekin joskus päästä Pori Jazzeille, mutta vielä toistaseks en oo koskaan ehtinyt sinne.. Ja hoo, uudesta kamerasta haluisin kuulla ehdottomasti lisää! :)

    http://unelmannuppuja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Pori jazzeille kannattaa ehdottomasti mennä käymään joskus:) Koitan tehdä mahdollisimman pian uudesta kamerasta postauksen:)

      Poista
  2. Hei aivan ihania kuvia<3 Sä oot kyllä niin upee ilmestys Sofia! :-* Vitsi mä rakastan pioneita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua tässähän ihan punastuu kehuista! Kiitos kovasti<3 Pioni on myös mun lempikukka:)

      Poista

Kiitos kommentistasi!<3