keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Pinkki joulukuusi


Tänä vuonna toteutin vihdoin pitkäaikaisen haaveeni (tai oikeastaan toteutin kaksi haavetta). Olen unelmoinut pinkistä joulukuusesta, jossa on muun muassa Stokkalla myytäviä joulukoristeita, kuten laukkuja, kenkiä ja muita tyttömäisiä juttuja. 

Tänä vuonna koristelin joulukuusen heti joulukuun ensimmäinen päivä. En malttanut odottaa pidempään sen koristelua. Kuuseen olen ripustanut koristeita, joita olen joka vuonna ostanut jouluksi muutaman. Koristeet ovat olleet melko hintavia, eli olen kerännyt niitä pikkuhiljaa. Vihdoin ja viimein sain joulukuusen, jossa on juuri haluamani koristeet. 










Joulukuusen lisäksi toteutin tänä vuonna yhden toisenkin haaveeni. Olen kerännyt pitkin vuotta vähävaraisten perheiden lapsille joululahjoja. Kuusen alla olevat lahjat olen lahjoittanut tällaisille lapsille. Eilen vein paketteja lastensuojeluun ja tänään vielä menee paketit ensi- ja turvakotiin sekä eräälle perheelle.  Tästä tuli itselleni niin hyvä mieli, kun sai ilahduttaa muita. Toivottavasti lahjojen saajat ovat tyytyväisiä lahjoihinsa.


Enää muutama päivä odotusta edessä ja sitten on vihdoin ja viimein jouluaatto! Ei malttaisi enää odottaa...

3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!<3